Hej och hå!

Gud vad tiden går!

Här har ja inte lämnat ett spår på ett tag. Vilket innebär busy vecka! Vad kan lilla jag ha hittat på?

Jo, för jag har jobbat, pluggat, varit i Gbg och tagit mitt KÖRKORT! OHEEEJ! Teorin, i måndags och uppköring i onsdags, igår!

Fysatan vilken frihet!!!! Att köra ensam är fan mysfaktor! Speciellt på landsväg när det regnar med härlig musik, jag sjunger glatt till <33

På lördag natt åker jag och Anna till Malmö sturup för att sedan ta oss till varmare länder, Grekland - Rhodos! Vad jag har hört lär det bli 35 grader i skuggan stekande sol... inte fel inte fel! """Sola och bada med pina colada på rhodos är livet som bäst... lalal....""" den låten gjorde jag om precis nu, och det lär komma till användning! :D

Nåväl, på tisdag börjar skolan. Ai'nt it sad... jo faktiskt. Men det är snart höstlov och sedan sportlov och sedan jullov och sedan påsklov och sedan .. ja studenten. Nu gick det väl lite snabbt, har ju ett projekt på 100 timmar som stoppar mig.

Imon fyller Nisse år, ska upp tidigt sticka till gymmet, pumpa lite armar, sedan köpa present, sedan hem, packa..

Okej, boring talk... men iaf. JAG ÄR TAGGAD!

Okej det var allt för mig! nu är det Ätar time!

"För jag har tagit mitt körkort, för jag har tagit mitt körkort, för jag har tagit mitt KÖÖÖRKOOORT! fyfan va jag är bra!!!! "

(a)

Gladvarning!

Kommentarer
Postat av: pappan

hola,sawadee. jippi,stort grattis till korkortet. bra jobbat. puss o kram............

2009-08-14 @ 05:50:22
Postat av: Ditt samvete

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2009-09-09 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0