v.15 och inget lov.

Hej du vackra människa som hittat hit!

Inte tid, eller inte orkat? Jo, den frågan låter jag vara öppen faktiskt.

Känner att jag ger allt för lite tid till dem omkring mig. Fan, nu kommer ordet prioritera upp igen. Men det är lite orättvist. Man kan inte vara där för alla samtidigt, även om man så gärna vill det. Jag tänker för mycket på skolan tror jag, och att min slemhosta inte försvinner. Har inte besökt det älskade gymmet på 4 veckor nu. Min kropp börjar söla ihop känns det som. Men har gått på kortison tabletter nu i 3 dagar, 2 dagar kvar. Om inte detta hjälper blir jag galen. Slem på allt! ^^

Nå, Muntligt nationella imon. Kommer gå kanon. Det känner jag nu, så mycket jag övat för mig själv i speglen haha! Känns lite fult att vara seriös för sig själv. Men ju mer man kollar sig själv i ögonen ju mer får man ju in det i huvuvdet det jag engagerat mig i. Och nu end of this!

Matteprov på torsdag! Jippie. Nej men känns skönt att bli av med det. Det kommer också gå galant! Sedan är det loooov! för vi är ju typ de enda som inte har det denna vecka, känns lite surt. punkt.

Va på La Couronne idag som vanligt. Hade 3 sminkkunder idag. Alla blev kanon och prövade tre nya makeuper. Massa härliga färger nu till våren! Jag blev super nöjd! Efter det var klockan 13.30 och jag började känna att min mage kurrade.

Fick gå hem för dagen, gick då inom och fixade mina tågbiljetter, så man får lite pengar för det nångång. Tydligen är den där kvinnan bara där på förmiddagar, då är det ju inte så lätt för oss att träffa henne. Men men.

Sedan kände jag att, det är så fruktansvärt härligt väder att jag kunde bara inte gå hem och göra mat och sedan sitta inne och öva tal. Jag slog en pling till min kära bror. Jag hade tur, han var i stan inne hos Andy på Ohana. Najs surfbutik! :)

Så jag fick med honom på en bit mat! Det var mycket trevligt och vi snacka om massa intressanta saker. Tummen upp!

Ett annat problem jag upptäckte idag var att jag för första gången fick på mig ett par ballerina skor. Inte använda. Skojja om jag har skoskav nu eller? haha, när ja kommit till Ohana kände jag bara "PAAAAIN". Så kan det gå. Men fin var jag! ;D

Ne, nu känner jag att det mest blir strunt skrivet här. Back to speach!

Älska solen som vi får nu <3

Sen så saknar jag mina små syskonbarn Saga och Tuva! Får träffa dem snart hoppas jag.
Eftersom jag måste planera Ellas brudkonsultation. Ska ju sminka 4 personer på 1 dag! Gud ja! Men kul ja!
2 maj kommer jag böla sönder! :'D:'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0