Gul=Påsk=Gul

Loooov :D

Men är trött som ett as. Sista lektionen va verkligen lam. Gjorde en serie typ^^. bitt bok val va iaf omtyckt av alla i klassen hihi. Vilma och Leo, super söt haha! :)

Sen skulle jag varit me Madde Johanna och Linda. Men solen dök ej upp och grillning verkade det inte bli av. Så jag kände att jag kan ändå inte spela fotboll som dem skulle göra sen^^ Så jag sussa sött på tåget hem. Där jag får veta att jag ska till Alvesta imon och träffa Syster och barnen och plast farmor :D Lyckan blev stor! Ella is the shit! <3

Brudkonsultation på det! Kommer bli kanon :)

Somliga är bara stenar. Lite sorgligt, men sant.

Yes. Påsk var det. Kul att man har lov när ingen annan har det. Men det ska ordnas ändå va! :D

Älska alla underbara glädjespridare som finns i mitt liv nu :D Puss på er :*

Nehe, nu ska ja snart me mamma och nisse och storhandla. Ska bunkra upp massa mat till lovet haha^^

Sen har ja gjort ett avtal med mig själv, kanske inte är så jävla intressant. Men jag skriver det jag känner och såhär känner jag!
Att från och med idag 9/4 - 09 ska jag inte käka mer skit. Inte förrän jag börjat träna igen. Det ska bli fina kruvor, men då menar ja fasta och fina :) Som innan jag blev sjuk då asså^^


Säger jag en sak, då håller jag den med. Ingen jävla dubbel moral här inte! :)

Såå nu har ja fått ut det mesta. Mitt liv börjar bli så jävla bra nu känner jag. Jag gillart :)

Bara för att det är lov nu så är ja extra gullig och glad! Så kramar till alla <3







Kommentarer
Postat av: Anna

blev du klar med den uppgiften?/blev den bra? :D filma på lovet!!! :D:D:D (är lite piggare)

2009-04-09 @ 23:10:58
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: becka

vadå vilma och leo?

2009-04-11 @ 00:08:48
Postat av: Miccs

Anna: Ne, inte klar men kommit en bit iaf :) . Yes filma satan :D



Becka: Hehe, ne vi ska ju typ ta en sagobok och skriva om den. Så hade ja valt en mycket enkel bok som alla tyckte va så söt^^

2009-04-11 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0