Tjolahopp!

God kväll alla glada!

Vilken härlig onsdag va! Sol för hela slanten. Sov som en gud inatt, drömde faktiskt om Johanna i klassen haha! Att jag va hos henne i småland, inte för att ja någonsin har varit där men det va en skum upplevelse! Sen skulle dem flytta eller åka iväg eller nått. Kommer iaf ihåg att dem bar på sängar. Haha galet värre!

Gick en promenix längs nissan med Mattias imorse/lunchtid. Det var mys. Det blev glass på det, sandwich nya me  krossade chokladbitar i. Den var att rekommendera! :)

Sedan har man faktiskt pluggat lite. Ska man behöva göra det på ett lov? Tydligen -.- Jaja, jag läste iofs bara en bok på engelska. Men då måste man tänka och det är jobbigt haha!

Fick tre trisslotter av mor innan. Vann inte ett piss. Undra om det är så att man antingen har tur i spel eller i kärlek. Isåfall är kärlek bättre :) och stämmer mer in ^^ Jaja sluta fundera nu Mican!

Nå, imån fyller ju Anna Ledel hela 18 år :D Kul som satan :) Stora för kramar till dig <3 surprise blir det då ;)

Ne, nu ska ja nog ta mig tid att kolla lite powerpiont. Har redovisning nästa fredag, på ca 10 min. Kan ju va bra att läsa på lite då^^

Och kanske att man skulle läsa på i körkortboken med, ska ju köra imon. Åh va jobbigt de blev nu. Neej då, det är kul! Så ska ja se det :D Btw, start i mycket lutad backe är läskigt!

Peace n Love
Miccs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0