Skadlig kod

Hallå i stugan.

Nu när ja skrev stugan saknar jag faktiskt den. Vår stuga jag växte upp i i tylösand. 12 år varade det för mig. Men, det var som roligast när man var liten, då man var stora gäng och alla bodde grannar med alla. Det var mysigt det :)

Nåväl, jag trivs i staden med. Nära till allt här med. Men då vill man istället bo i hus. Man blir då aldrig nöjd. Men lägenhet väger över då jag inte skulle våga vara ensam hemma i ett hus där mörkret utanför lurar. 

Just nu står skadlig kod i hjärnan på mig. Powerpoint presentation på fredag. Kommer gå bra hoppas jag. Vill iaf bli klar med den! Så läsläsläs...

Ingen skola för min del imon :) Ska till båstad me klassen. Vi ska kolla upp lite grejer, då vi ska sminka på en skolas modevisning. Kul som attan :) . 13.04 börjar min dag. Hoppas dock vi är hemma tidigt^^

Yeye, idag var första gången jag riktigt rörde på mig sedan ja blev sjuk xD Fy attan va man sprang. Men slemmet dök upp iaf. Men jag orkar inte bry mig längre, jag vill vill vill! :) lr jag ska, punkt slut.

Ego boost
Allt från mig,
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0