Nothing else I can say

 20 april Monday 21.28 pm

Yeap. Sent är ordet. Har suttit med mitt satans idrottsarbete nu. Eller egentligen har ja bara försökt klura ut varför min skrivare inte vill skriva ut. Men jag orkade inte så skicka via mejl. Hoppas det går OK!

Men iaf. Har inte varit aktiv här på ett tag. Har nämligen inte varit i Halland över helgen. Kände att jag ville se lite andra vyer och drog till Lysekil. Yes, helt ensam. Tåg luffa! Ne, inte riktigt. Mattias undra om ja ville hänga med. Och jag sa ja, sedan satt man i en varm bil i 2 ½ timme. Men det var en mysig tripp upp iaf. Mattias körde upp, gick kanon. Jag satt och tjöta i baksätet med Marie och klia snobben på ryggen. Typ.

Vi fick låna hans syrras lägenhet så det va softish! :) Hälsade på släkt och vänner, jag gillar släkter. Men det är ju för att jag inte har någon själv så då får man ju ta del av andras. Sedan blev de impuls fest på lördagen, kom in på krogen. Kändes bra haha! Men va ju äldre sällskap så!

Sov som en gud hela helgen. Fast tjockisen bredvid låg ganska diagonalt över sängen ibland, men jag fick göra det bästa av situtaionen, flytta på'n, typ 80 kg. Träning de!

Mysig helg helt enkelt. Är skyldig Anna en tjänst eftersom jag åkte tidigare än beräknat och missa hennes kalas! Men hon dog ju inte som sagt, hon hade ju flera fina vänner hos sig :D

Så, juste. Har ju äntligen besökt frisören. Vet inte om jag blev nöjd, det får några tvättar utse. Och kanske lite silvershampoo och solsken. Men jag vet iaf själv att mitt hår är gult så behöver inte påpekas :)

Here you go! okej syns inte jätte mycket, men mer irl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0