Moviestars!

Guttendag.

Idag steg man upp mot sin vilja klockan 08.00. Tog en dusch och sedan var det tid att sätta sig på tåget mot falkenberg. Det vankades körlektion för moi! 80 min.

Det gick kanon. Still, så är jag lite snabb i kurvorna haha :D Men jag gillar fart! Men ne, jag har skärpt mig lite iaf =)
F1 mican som sagt^^

Efter att ha kört lite var det dags att göra lite teori på typ 30 min innan bussen gick. Gick ju inte JÄTTE bra om man säger så xD Jag gissade mest och oj va de kunde gå åt skogen va haha! 36 av 70. Hum..dags att läsa boken tror jag.

Nåväl. Sedan tog jag tåget hem, hemma 13.00 snabbt äta lunch sedan sticka och tvätta mercedezen med Nisse. Kul som attan att tvätta bilen! 

Sedan kommer vi hem, där en Anna banan väntar på mig :D Det är filmtajm! Vi sätter igång efter många utbrott från lilla mig. Då jag blir galen på vår film kamera och mamma. Men det ordnade sig och vi kunde ut i solen och filma några klipp, det gick galant!
Nu: Öva manus!

Och det var dagen i korthet. Nu är jag hungrig som en häst och funtar på vafan ja ska äta. Palla laga mat. Men jo.

Igår gjorde jag och anna pizza :D Första gången jag gjorde det btw! Eller jag gjorde väl inte så mkt egentligen, men ändå :D Massa gott!!! <3

Kavla kavla lilla degen (:


Här har vi pizza bagarn Anna Banan :D


Här var det uppdukat för pizza buffe. Bla, salami, bacon ananas, skinka,
bearnais-sås(stavning?^^) och banan curry typ. Min favorit var bacon- ananas :D

Allt för ikväll!
Puss på er !
Miccs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0