Kra kra

Hej- jag - har inte- tid!

jodå, jag har väl haft tid. Men inte haft något speciellt att skriva tror ja. Eller nått.

Min hals har ännu inte blivit bra, ska till doktor snäll imån och förhoppningsvis få pencilin så jag kan andas utan att spy upp gröna slem bollar. Fyfan. Men jag ler ändå, för jag dör ju inte :)

Känner att det är mycket att göra nu i skolan och det tar på krafterna. Nationella speciellt. Men det kommer gå galant! Eller hur ? :)  Ja tänkte väl de ;)

As fint väder Sverige börjar få nu asså! Iaf Halmstad/Falkenberg. Längre än så har ja inte varit de senaste dagarna/månaderna ^^. Det gillar vi starkt! Sol är D vitamin. Längre än så orkar ja inte tänka nu.

Längtar galet mycket tills det blir lov nu. Så man hinner ikapp me plugg och sådär. Eller hinner ikapp sig själv typ. Kommer bli kanon!

Juste, hade körlektion i tisdags. Typ 1 år sedan ja körde där sist^^. Så det blev ju repetition av det mesta. Och mycket eco driving. Det gillar vi. Gillar verkligen min nya kör lärare, inte för att det va nått fel på min förra. Men känns tryggt me en tjej, typ. Nästa lekiton blir 14/4 =D

Nehepp, nu ska vi föra tankarna till Glosor.
God natt sedan!
Puss Miccs             Sommar, sommar å sol lalalal med doft av kaprifol... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0