Godmorgon!

Pigga och glada ?

Ohja, jag steg upp 7.30 idag. Egentligen skulle jag stigit upp klockan 06.00. Men oj va skönt det va att ligga och dra sig!

Tänkte nämligen utnyttja den här tiden till att plugga. Ska ju inte ta tåget förrän om 4 ½ timme, så jo lite hinner man nog få gjort!

Humör: Kalas glad! sovit riktigt bra. Jag slipper iaf vakna av att jag får en host attack som slutar me slem. Skönt :) Jag vet att jag tjatar om min satans hosta hela tiden, men grejen är den att jag har aldrig haft hosta sådär. Isåfall om ja sätter i halsen bara, inte såhär. Men men, det ska bli skönt när man får känslan att "åå nu är ja helt frisk" :)

Alltså, igår insåg ja hur lite tid vi har kvar i skolan. Det är helt galet, och så skönt på samma gång! Jag vill bara ha känlan av att "ne, jag har inte ett jävla litet arbete som ska in på 2 månader!" Det är frihet det :) och är snart verklighet. 

Fick en über känsla av att sitta och pyssla hela dagen lång. Typ sy, brodera, fixa kollage, möblera om, investera i massa idéer. Ja gud vet allt jag vill! Men tid. 

En sak till bara, idag när ja öppna kylskåpet, hörde jag hur tyst det var. ( då tänker ni säkert, brukar det inte vara det? ) Nej, för i julas gav jag min mor en "Diet Piggy" i julklapp. En liten rosa gris som grymtar så fort man öppnar kylskåpet. I början va det as kul, folk blev rädda och vi skämta om vem det var som skulle äta "nu igen". Den hördes överallt helt enkelt. MEN! efter några månader, då kände man effekten grisen gav. Man ville helt enkelt inte öppna de jävla kylskåpet, för den satans grymtande grisen. 

 Nisse " Ne nu får du vara tyst!"
Mamma " Ååå den jävla grisen!"
Jag varje morgon, lunch kväll, typ " Amen shut uup! "
 

Nu är den borta :D . Den står som minne på mammas skrivbord. Utan batterier. Underbara tystnad :)

Så, dags att tvätta ansiktet lite och sätta igång me plugget!
Ha de fint 
Puss!
Till minne av Diet piggy

 

Kommentarer
Postat av: Alice

haha, jag gillade den:)A

2009-04-22 @ 20:05:39
Postat av: Miccs

Hahah men du har inte levt med den 24/7 :D

2009-04-23 @ 16:43:24
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=TLL9BtksnMQ



lite humor :)

2009-04-23 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0