Glad Påsk nr 2

Hejhejhejhej! :)

Hemsk mycket hej där. Men jag är super glad idag! Jag har träffat världens jobbigaste små barn och jag älskar dem :D Nej, nu ljög jag. Men jag kan ju säga att skaffa barn nu, hade jag aldrig fixat. Men att träffa dem i några timmar funkar! :D

Världens bästa väder idag också. Helt enkelt kanon fredag! Sov typ hela vägen hem, så jobbigt kan det vara me småttingar!

Anna Banan pratade jag med innan. Hon saknade micaela tankar. Det lät skönt att höra :D För jag har saknat banan tankar fast nu lät det inte bra, men Anna Ledel tankar. Date på måndag satsar vi på ! (y)

Nå, imån blir det påskmidag hos familjen Eriksson. En tradition vi har, att vi äter hos varann. Nu har ju Kajsa blivit en av oss. iomed att hon är tillsammans med Micke :). Ska bli super att träffa henne :D och the family! Mat det gillar vi! <3

Nej, nu vill jag ha mat, ska gå ut till köket och vara social. Btw så gjorde jag middag igår! Och nyttig efterätt bestående av massa frukter och vitaminer! Uppskattad, men nisse gjorde sur min när det kom till varma hallon haha! :D Det blev kalas gott! Mican kanske kan bli godkänd iaf ? =D

Ha en härlig långfredag nu!
Puss från oss tre söta ungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0