Färg

Trött eller övertrött? Funderar på om det är skilland. Men jo, det är det. En funt som bara dök upp och var tvungen att sägas, typ ointressant :D

Men, iaf. Jobbat idag. Kul som fan! Glada och positiva människor hela dagen. Man kan ju inte annat än och må bra säg! :) God mat med stort plus och vår sol med såklart! Men ärligt talat. Huvudräkning. Jag skämms^^ Ne jag får fan inhandla fake pengar, jag kan faktiskt inte leva med en miniräknare hela livet. Men jag är lat, och har väl inte lärt mig huvudräkning helt enkelt :P . Puss på min dag <3

Nu sitter jag här och är trött. Gårdagen var mysig. Familjen Eriksson kan prata den! Intressanta diskussioner blev de haha! Men blev tidigt i säng, var super trött ! Men toppen kväll. Träffa kajsa gumman med ju <3

Ikväll blir det mor ch dotter kväll. Med bingolotto. Nisse fråga om han fick vara med, och ja det är klart :D . Förra gången vann jag 200 spänn på lotten, ikväll tar vi resten =)

Här har vi mor och jag. Jag tror fortfarande jag är en slags albino. För inte fan får jag ihop det med två päron till negresser, negrer?^^. Nej men typ, de är bruna året om. Jaja, jag är av en speciell sort och det är en bra sort iaf :)
(sen så har min mor förmågan att aldrig bli bra på bild haha. Men jag älskar henne ändå <3 )


Vi körde stort på vår påsk klädsel och vi märkte att fan vilket illa färgval vi blev tillsammans xD
Puss, Micaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0