Dresscode?

Sooool <3

Tvungen att börja med en liten sång trudilut. Även om inte ni hörde det så blev iaf en liten melodi där haha!

Okej, så här är det. Jag har ångest. Eller hade. Har bytt kläder 5 gånger nu. Eller mer. Började ju med gult. Kände mig som en liten kyckling unge i en gul klänning. Kanske ser sött ut, men nej. Gult linne, vita byxor. Nono! Sedan testade ja säkert 10 olika tröjor till leggins och jeans. Nope. Men sedan blev det rosa. Rosa byxor, vit tunika och rosa sjal. Känner mig aningen rosa. Men rosa är sött och det är jag med, så det får duga! ^^ - Mest känner jag ´panik över mitt hår. Det är så fruktansvärt slitet nu att det går ju inte knappt att borsta det^^. Ne, jag ska inte klaga :D Klippning 20:e och förhoppningsvis ny garderob inom kort. Punkt.

Gick en super lång promenad me mor och nisse idag. Det var om något härligt. I solen. Gick till västrastranden och lite till. Mor och jag plockade även lite vitsippor :D . Dock kände man att det va ett tag sen man rörde på arslet xD Men men, way to go!  (y)

Nu måste jag göra en sista touch med mig själv, vad vet ja inte men nått glömmer man alltid !

Glad kväll!
Puss Micaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0