Cuba cola eller Pepsi

Å ljuva 90 tal! Borde jag säga nu. Kommer vara hjärntvättad inom de området tillåme vecka 22. Kul :D

Nå, jag skriver ett arbete om modet under 90 talet. Riktigt kul och se. Har fått massa träffar och sett gamla reklam filmer och annat från när man var liten :D As kul att jag kan komma ihåg det med. Galet mode var det med. Tyvärr följde man ju de me haha! Går inte att säga vilket som var bäst, men kul var det iaf! Jag ska vara duktig och lägga upp bilder på typiskt 90 tal för mig sedan, när jag har mer tid.

Helgen har varit bra men mer åt mycket bra.
Fredagen.
Spenderade ja me Mattias, han hjälpte mig hitta kläder å skor. Det gick kanon :D Hittade mina skor <3 och tunikor :) . Sedan blev det Cuba cola :D  och grillning hemma hos honom. Det var mega gott!
Lördag,
Jobb och kvällen blev att fira morfar och bror och kristina kom hit med. Vi spelade vett och etikett. Grymt lärorikt spel och svårt är det me. Men jag kom tvåa :D . Vuxen poäng till moi!
Söndag,
Vaknar 09.50 . Fan, 10 min innan ja ska upp egentligen. Jaja, känner doften av nybryggt kaffe och röster i matsalen. Det vankas frukost buffe :D Miccs blir lycklig och stutsar upp ur sängen, slänger på mig min fin fina friis o company morgon rock <3 sedan blir man bortskämd med smicker av morfar " oj, vad fin du är en sån här söndag morgon" "Tack, jag har bara stigit upp ur sängen men ändå :D" Sånt borde man få höra varje morgon :) 

 Sedan kom Vackra Anna hit och vi gjorde bild manus. Sedan stack vi till Anna och regiserade början av filmen, det gick kanon! Givande söndag!

Och nu har ja suttit me mitt arbete då. Håller på att bli galen på en jävla banan fluga som flyger framför näsan på mig. Min köttätande växt mår inte så bra för tillfället. Antingen beror de på mat brist eller dålig skötsel, eller så beror de på att vi misshandlade den innan vi köpte den. Jag gillar sistnämnda. 

Sen har ja fortfarande problem med att bestämma om Cuba cola är godast eller Pepsi. Ja vet, inte världens problem. Men det var iaf fredagens funt. Och var tvungen att funta lite till. 

Ne nu ropar sängen på mig. Ska lägga mig och mysa med den nu <3 haha, fan va rolig jag är asså! Not. Men iaf.
natti natti!
Miccs                                    
                                                    Kaffe flickorna!

Kommentarer
Postat av: bananen

åh, den bilden har jag inte sett förr :O niice

2009-05-01 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0