ÅÅÅÅÅÅHHH!

Det är precis vad jag känner nu! allt är bara åååååh!

Okej, jag ljög lite. Allt är inte så! Men ååh!

Jag Micaela Pauline Tove Hansen ska ha matteprov imon, och allt har bara gått ur huvudet. Jag är sjukt trög just nu känner jag. Inget vill det jag vill nu. Jag vet inte om det beror på om jag räknat detta kapitel på 1 månad eller om jag bara blivit trög. Blä på matte, igen!

Det är så typiskt. När man börjat gilla matte, så ska man börja hata det igen. Fan.

Så, agrition ut.

Sedan så var jag hos Doktor idag. Den 13 mars började skiten, fredagen den 13 faktiskt. Nu är det den 8 April. Hur länge ska det hålla på? Och när ska dem fatta att man har typ ett virus/bakterie om man nu hostar slem 24/7?
Well, dom tog iaf svalgodling, låter lite sådär.. typ som om jag odlar hasch på mina mandlar eller nått. Rökta mandlar haha :D . Ne skämt och sido. Fick kräkreflex när hon stack ner pinnen, sen satt ja där och hosta slem i 5 min. Fick ingen luft. Kändes varmt. Haha, ne gud. Får verkligen hoppas dem hittar nått, för ja pallar inte. Jag vill inget hellre än å träna. Träna,träna,träna! även om man är smal behöver det defenitivt inte betyda att man är fast, haha big nono! Det roliga är, att jag har hostat så mycket nu, att ja har så jävla ont i vänster sida av magen. Så träningsvärk utan träning :) Kanske får en snygg ruta där? Nja..

Kulit värre. Körde min längsta sträcka idag! :D Ända ut till mitt älskade jobb, Ringenäs! Kom upp i 90km/H , det va läskigt. Typ klurigt att fickparkera, hade jag ställt mig bland bilarna hade ja repat lacken :D Gööddee! Men ändå, vi kom hem utan Mican som ett ilsket bi :)

Ne, nu får ja slå mig i huvvet och trycka in matten. Den ska in! Önska mig lycka till och om inte så gör ja de själv! :D
Puss och sov gott!
Micaela - Icke lätt när det är svårt! Icke!         

Sommaren är påväg! ( ja vet, idomin offer var man också ! ^^ men syfte är brun typ.)

Kommentarer
Postat av: Aliccc

I call you tomorrow:)

2009-04-08 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0