Working 9 to 5

God morron! Nu skriver jag detta inlägget för andra gången känns LAGOM KUL! jävla data.

Iaf, jag stannar hemma nu på morronen därför att jg jobbar med stylist hemma, då vi ska jobba inför höstshowen. Har lite panik, eftersom jag ska hitta musk till tingeling och även klder:O Jag har nog lite för höga förväntningar!

Har även panik inför Kultur och idé historian som ska in idag. Jag fattar inte ens uppgiften, jag vet inte vad jag har gjort. Jag har bara skrivit lite, inte ens 2 A4 sirod. Som va max iofs. Men GGAAH. Vi har ju inte precis fått någon direkt info om hur vi ska göra. så jag är lite sur. Men men, jag får väl kämpa med de andra vi får det är ju trots allt 100 poäng :/ . Vi ska ju ha prov på det med HALLAO! blir ju sönder stressad.

Sedan har ja även panik inför matten, eftersom det är ju så jävla piss ointressant. Vf ska jag drabbas av okunnighet i matte? Blä. Jaja får väl jobba ihäl mig imon. Dan innan som vanligt. Sedan är det skolfoto på fredag med, kul att man frå reda på det typ 3 dagar innan!

Nu tänkte jag vara lite positiv! Idag kommer nämligen Ella, daniel, saga och Tuva :D:D ÖVERLYCKLIG TILL 100. Sedan kommer Mattias också då blir det ju bara BÄST! åå jag blev glad nu! :D PUSS PÅ ER :*

Jag kan inte fatta att jag är så satans kär i min underbaring. Det känns som det var igår vi blev tsm. Against all odds lixom. Man kan bara inte bli lyckligare. Jag har kommit på en sak och det är att Kärlek det är min grej, det är allt jag kan ge. Resten kan dra någonstans !

Så nu kanske det är dags att fortsätta med musik letandet...

Även lite bilder sen igår. Vi hade fetsmink. Det va kul ;D
 jaja en bild blir dt iaf, min data vill inte som jag just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0