Talk talk.

Hej .

   Jobbig dag idag. Typ. Hade seriöst snack i skolan. Har ju lite kris i vår klass, så nu fick vi tala ut. Det va skönt  men det finns mycket mer att säga från min sida, och det kommer jag inom snar framtid att säga, ska prata med Ph först, känner att jag behöver få ut allt. Och inte är det katja ja ska prata med she doesn't understand.
   Tycker det är FÖRJÄVLA TRÅKIGT ATT JOHANNA WINGREN SKA SLUTA! :*(:*(:*( . Jag gillar verkligen den tjejen, och inte tänker jag släppa henne heller. She workes so good =) . Hoppas hon känner samma sak <3
   Sen så hade jag världens bästa snack med mamma idag. Även om jag hatar att hon smyg röker, så går hon faktiskt att prata med. Snacka typ 40 min om hur jag känner mig i klassen, fick mig några roliga skratt av henne kan man ju säg :D .
   Sen så har jag uber längtan efter min pojkvän, hade jag fått bestämma hade jag viljat drömma mig bort i en värld där tiden är stoppad och umgås med han i typ 50 år 24/7 . Och sedan sätta igång tiden på nytt. Känner att jag skulle behöva en sådan stund. Men det vet jag att jag inte kan begära, därför skriver jag det här, eftersom han inte läser denna bloggen ;P . Men det är ju en dröm att dela mitt liv med honom. Men jag får se hur det blir med tiden :) Puss på mitt allt :*

   För övrigt så är min mamma och nisse galet förkylda, och har varit det ett tag, men jag har inte känt av nått. Men nu börjar jag få ont i halsen, hoppas på tusen att jag inte blir så sjuk :( Ska ju göra massa kul i helgen, inte fan tänker jag ligga så sjuk! Går på B och C vitaminer nu!  
   Nu ska jag kolla på top model och käka kina mat :D <33 Efter denna sag känner jag mig lite renad, you know katharsis i all ära. har fått ut mig mkt och det känns toppen (Y)

PUSSAS MED ALLT <3
Micaela <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0