Summering av allt.

Okej, det blir nog rätt mycket i denna blogg, men det behöver inte bli tråkigt för det eftersom det jag ska prata om är KUL :D

Enjoy.

Kan börja med att prata om Min prao dag så sparar jag Björn till sist ;).
   Kan börja med att säga I LOVE IT! Det är konstaterat. Man får träffa så roligt folk, de som har pengar lixom! Idag fick jag packa upp massa spännande varor från Sheseido och Collistar. Sedan så gjorde jag lite ärenden på stan.  Med mera. Sedan fick jag även testa på att vaxa:D. Pia ska ju till Malle nu. Å då behövde hon ju fin slipa lite. Så då blev de armhålor och benen. Så fick jag testa! Scary va det :P Men det gick, så jag ska göra det på mig själv snart för endast 295:- . Så är man hårfri i 6 veckor utan en klagande pojkvän som säger att man är  taggig som en igelkott. Då blir man glad :)

Nu får jag nog ta och skriva om Björn va? :)
   Först så kom anna till mig så lagade vi god middag för att skapa stäming, då var klockan 19.30. Vi trodde vi skulle stressa sönder. Klockan 21.00 blev vi uttråkade. Tiden gick som sniglar. Lixom hallå ? Vi kunde typ gå och lägga oss! Men sedan så blev klockan äntligen 10.10 typ... Då stack vi. Oj va glada vi var nu! 23.45 sitter vi i figgaro salen och showen ska precis börja!!! Våra leenden sitter på huvudet och jag bölar typ! Så kommer först Özz ut pch görr sin grej, Jag skrattade så jag grät! fyfan va kul det va, för han spelade mycket på utseende och sex, vilket är väldigt kul att lyssna på ^^
   Sedan kom Måns, han var väl inte lika kul men han var ändå kul. Typ. Sedan kommer Soran. Ny typ.. Han va med kul. Sedan Kommer BJÖRN!!! Men det va lite tråkigt för han sa två långa skämt som man redan har hört på youtube, så det va inte så kul, men man kollade ju bara och njöt, han var ju så SÖT! Så om jag får säga det själv. Özz va bäst på skämt, men Björn var bäst på att va söt! <33

Och sedan vill jag avsluta med att säga att idag har Micaela och Mikael namnsdag. Vilket innebär grattis till mig och Mattias :D <33 ( Bild kommer nog)

Filmtajm nästa flickan i källaren och world trade center - det är verklighetsbaserad vecka nu.
Ha de bra! Och vill ni läsa en sjukt gripande bok läs - 14 År Till Salu! Hemsk men gripande.

Puss, Mican <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0