Söndag, slem dag.

Hej alla glada!

   Idag vaknar man upp kl 6 av att mattias har glömt stänga av tvn. Kul, så känner man att man är as pissig och orkar inte gå upp för det är så kallt. Men jag gick upp iaf... Sen vaknar man kl 8 av att mattias halvbrossa mattias står och dushar. Sen kan man inte somna om för att mattias andra halv brossa marcus sitter i rummet jämte och spelar data. Hum...och sen den riktiga mattias ligger och tar plats. Då tänkte jag... JA man jag kan ju ligga och snuffa på min älskling, vilket jag älskar att göra! Vet ni vad problemet är då ? Jag känner varken smak eller lukt!!! Kan det bli värre, nej... :(
   Så nu sitter man här. Min lukt är tillbaka :D Så det blir snuffattack snart. Fast jag ska kittla sönder han först. För han är så kaxig. Han retar mig för att jag är så snuvig och så låter jag konstigt säger han haha! Så då jävlar blir jag sur!
   Sen så blir det GEKAN!!!! Så jävla kul, ja ska fan skriva en lista sån nörd är jag på Gekås! Jag och alice då ;)
   Ska iaf inskaffa mig flera tavlor, mattias köpte as fina där sist.. en bild här nedan :) . Sen ska jag göra någonting åt min lilla toa. Den har seriöst oranget golv! Och vi får inte göra om den! Hur fan ska man då kunna trivas? Jaja... I'll make it somehow.

Nej nu är det fan brottar time! Hejja mig!

Puss kalas <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0