Skickat

Nu va det dags igen.
  
Har inte skrivit på ett tag, har väl inte haft någonting vettigt att säga.
Det  händer så mycket nu på vår skola, eller ska jag säga i vår klass. Det är ju lite ostabilt måste jag säga. Men jag tror ärligt talat detta behövs, jag vill iaf att det ska ske en förändring för jag har haft nog ett tag. Så tack för att det äntligen händer någonting!
   
Nu till helgen åker min älskade till Lysekil. Vill också med, men jag jobbar ju som vanligt. Men jag får ta vara på de tider jag har nu för snart så stänger dem för säsongen och då kommer jag ångra att jag inte jobbade mer.
Sedan blir det antagligen fest på lördag! Det ska bli fett med kul. Sedan blir det jobb på söndan, så kan ju inte va uppe hur länge som helst. Men jaja, jag ska ha kul iaf!

Igår var det flumm med mig och anna, vi gjorde klart vårt arbete. Sedan så stack vi hem till mig och glodde Idol och käka massa glass. AS GOTT! Sedan sov vi så sött. MEN jag vaknar mitt i natten av att anna petar på mig, jag blev ju as rädd. Men så vänder jag mig om för jag tänkte ''aha jag kanske snarkade'' xD . Så fråga jag henne dagen efter varför hon petade på mig. Och svaret blev, jag har inte petat på dig :O . Nehe.. men vem va det då ? :O Eller va det i sömnen, jag blev lite scared där asså. Jaja ^^

Fan va snabbt tiden går nu för tiden, lixom snart är det oktober. Sen är det typ Jul. Sen är det vårtermin och sedan sommarlov. Jag börjar bli rädd.

Nej nu får jag nog sluta skriva här, men jag skriver därför att Mattias är borta hos ralle och hämtar snus. Jag önskar att han kunde sluta någongång. Men jag är glad att han inte snusar lös, eller röker.

Ha de gött, Glöm inte Idol kl 20.00 :D
Puss, Micaela <33


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha. "jag har inte petat på dig. eller har jag?"

2008-09-19 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0