Sjuk t kul!

Snörvel...

   Hej och go moron. Jävla skit, jag som ville sova länge idag. Och så vaknar man av att man knappt kan andas. KUL! Med andra ord, jag blev sjuk iallafall. Men fan heller att jag ska va sjuk till maddes fest imon och inte på lörda heller för då ska jag jobba i servisen och träffa älskling, sen på söndag ska jag till gekås med alice och mammorna! Jag har inte tid för detta!

   Vad ska jag göra idag då ? Kan ju plugga lite matte, det behöver jag. Sen MÅSTE jag kolla upp stay grejen på nutida konst... Typ snacka över skype med anna lr nått. Hon blev ju med stört förkyld. OCH NEJ det är inte bara ett tillfälle sådär, vi blev fan sjuka båda två! Tur det iofs för om vi hade varit i skolan hade ju inte det lönat sig för allt vi hade i skolan är arbeten som vi gör tillsammans. Så ja...

   Ne nu ska jag kolla på Djurpolisen i Huoston med mitt te :D <33

Puss, Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0