Sångröst.

Hej regnet, du är inte välkommen?

   Iallafall. So what I'm a rockstar lalal... (Pink)  vill jag sjunga! Men vet ni? Min röst sviker mig, vet ni varför? Jo för den har ont! Den är deprimerad! Vilket den ALDRIG brukar vara, den brukar alltid vilja sjunga med mig. Jag blir faktiskt lite ledsen när den gör så :(.
   Dagen har varit lite degig typ. Har ju självklart skrattat mycket, vilket är as kul haha! Men ni vet, när man håller på att bli förkyld är det inte lika kul längre. Inte alls. Fast jag överlever nog...
   känner att jag inte har nått vettigt att skriva, är rastlös. Men egentligen har ja rätt mycket att göra.
ex;
* Göra konst och ide historia
* Kolla upp den staty grejen
* Göra matte, oh ja! :/
* Städa ( vilket behövs göras varje dag :O )
* Äta ( ska göra det snart iofs )
* Bli frisk, men det bestämmer ju förståss inte jag...
* Sluta skriva sånna här onödiga listor
* Men det kan jag inte för det är så kul.
* Okej vi säger väl PUNKT här då.

Puss eller kram, ta de ni vill ha ^^ ( det rimmade faktiskt! eller inte men whatever just nu.)
Micaela<33

                                                         Här va man lycklig och frisk ^^ Söt va ? Älskling tagit, fast den är finare stor men jaja <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0