Prao dag 2

Go kväll.

Jag vill bara börja med att säga att gårdagens blogg blev lite konstig. Och kommer tyvärr inte ihåg det jag skulle skrivit igår heller!

Men det hindrar inte mig från att skriva om min UNDERBARA måndag! De går så fort att jag knappt hinner blinka, I LOVE MY ''JOBB'' .

Andra dagen på min prao, jag kommer dit osminkad. Eftersom jag idag ska sminka mig med deras smink. Tyvärr fick jag ingen bild på sminket, men det kommer fler gånger då ska kameran med :) ( min mobil kamera är ju SÅ detaljerad! )

Jag fick reda på att jag ska vara själv ute i butiken den 6 october. Då Pia är på malle å har det skönt. Men annika är ju och gör vissa behandlingar så HELT ensam är jag ju inte. Tur det!

Sedan så packa jag upp en massa spännande varor! Bocka av fakturor och answer the phone. Även göra kaffe till kunderna! Sedan så fick jag även rengöra massa parfymer. Bild nedan. ( Förr i itden fick man sådana lyxiga prover, ser exakt likadana ut som själva förpackningen, ser ni hur små de är eller? :O ) :*

Fick även Pureness Shiseido serien på prov av Pia :D . Och även en av höstens prov ögonskugga för hon tyckte jag skulle ha den :D Jag gillar detta, och hoppas på Jobb där ! :)

Sedan blev klockan 4. Pia såg så ledsen ut när ja skulle gå, ville knappt gå! Men jag kommer ju tillbaka ! :D. En sak till, galet va gamla tanter solar solarium. Inte konstigt de är så skrynkliga. Sedan så hörde jag massa skvaller när de satt och gjorde naglarna, det va kul!

Nu ska jag fortsätta skriva på konst och ide historian
Sedan får ni inte missa Toppform på 1 an kl 20.45 De ska ja se !  Keep reaading my blogg, blev inte så mykcet tips idag, bara att om ni vill ha bra produkter gå inte till kicks/hm kom till La couronne för bästa resultat ;)

Love, Micaela <33

Pureness serien av Shiseido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0