Nervöst.

Okej, idag var jag uppe med tuppen, vaknar upp kl 06.00 i ett iskallt rum, sov md öppet fönster eftersom det är så satans varmt i rummet annars. Men det blir snabbt varmt när man ligger och kramas på morronen :) <3 
  
   Jag är nervös därför att jag har förmodligen skaffat  mig en praktikplats till mina måndagar. Eftersom vi får så lite stylist så vill jag lära mig mer ute. Och har hittat det rätta stället, där de finaste märkena . La coronne ! Så jag va inne där i fredags, sen så skulle jag ringa på lördagen men hann inte. Så jag ringde dem idag, så skulle de ringa tillbaka nu snart! :D Hon som svara sa iaf att jag var välkommen men skulle prata med Pia ( the boss) :D .

Jag börjar bli lite otålig, ringde dem 9.50 typ, det är över 1 timme sen !!! Men jag ska va lugn! TYP!!!

Jag berättar mer sen hur det har gått, om det har gått haha!

PUSS HEJ LEVERPASTEJ / MICAELA <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0