Matmatmat

Okej. Jag har ett problem.

   Ett jävla jobbigt sådant. Jag är beroende av mat, vem är inte?  Men iaf. Jag blir galen om jag inte får mat. Och jag hatar att laga mat. Men man måste ju äta. Men grejen är att jag gillar inte min mat. Även om det är precis som mamma lagar den så blir det inte bra. Och jag lider varje gång, därför att nu för tiden så får jag göra min egen mat. Varför? Därför att min mamma å nisse är så jävla lata. De tar antingen bara kaffe och macka lr pizza lr så äter de inte alls. HALLÅ? Kan ni tänka att det finns en liten person till i denna lägenhet på 220 kvm! Jag kanske inte är så stor men min aptit är! Och jag vill ha mat! NU!
   Ibland önskar jag att jag var så liten att jag inte kunde nå upp till spisen, då kan jag ju inte laga mat. Men men, den tiden är förbi. Ännu en gång så saknar jag min pappa, han är och kommer alltid att vara en gentleman, fick alltid frukost på sängen tills han flytta till thailand. Typ 2 år sen. Fick alltid mat vid punktliga tider, inte som nu...
   Jag kan väl inte mer säga än att jag inte ska klaga, de finns dem som inte får mat alls. Men just nu känner jag att det är mig vi talar om här, eftersom att det är min blogg.
   Varför kan inte jag få ha det så bra att det ska stå mat på bordet kl 7 varje kväll? När jag flyttar hemifrån kan jag laga min egna jävla mat, men jag bor fortfarande kvar. Men det känns som att jag har flyttat ut för jag är alltid på mitt rum, enda tiden jag är tsm me dem, det är när det väl är mat på bordet. Sedan back to my room. Kan ju lika väl flytta nu.

Så nu har jag tyckt synd om mig själv. Får väl gå och göra min jävla mat nu då :(  ENJOY!
Micaela<3

Kommentarer
Postat av: Anna

men miccan då :( Du vet att det alltid står dukat till dig här hemma hos mig om du vill <3

2008-09-02 @ 20:12:20
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: mican

aw tack <3 Känns nästan som att jag passar bättre in där faktiskt! :P

2008-09-03 @ 10:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0