Måndag

Plugg

   Som sagt, plugg. Det har det jävlar mig varit idag. Gjorde klart engelskan. Och det känns as skönt. Fast känns ändå jobbigt att ha gjort samma uppgift i 9an. Menmen...
   Har gjort mkt idag och jag tänker vara så jobbig att jag tänker skriva allt med.

Jag har;

Vaknat upp hos älskling kl 06.00. Tagit bussen 07.02 . Druckit kaffe, skrivit klart engelskan, målat manikyr, tvättat, duschat, lämnat tåg kvittot, träffat anna snabbis, ätit lunch, dammsugit, bytt sängkläder, tagit ur diskmaskinen, städat, pratat med pappa, tänkt, längtat efter älskling, ringt älskling - inget svar. Och slutligen kollat oc. 
 
Jag är AS HUNGRIG! VERKLIGEN AS HUNGRIG ! jag vill ha en hemlig dörr där jag kan gå in i en affär när jag vill och ta en massa mat. MAAAAAAAAAAT ! just nu kan jag äta vad som helst, ge mig vad som helst! :(

Well well, så kan det gå när man har föräldrar som aldrig är hemma och med ett kylskåp som står tomt. 
Hoppas ni har ätit en god middag, för när mamma å nisse har kommit hem är jag nog så pytteliten att jag knappt överlever.. nej, men jag är HUNGRIG! och jag är glad att ingen är här nu för då hade jag blivit arg. 

Sista, jag ska skriva ner en lapp på allt de ska handla till mig. 
PUSSHEJ ÄT MASSA LEVERPASTEJ ÅT MIG! <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0