Mamma mia!

Gomorron världen.

Igår var det fredag, och det var den bästa dagen på länge måste jag säga. Jag spenderade dagen och kvällen med henne. Och nu tänkte jag säga vad vi gjorde !

Jag ringde henne när jag satt på bussen, där jag frågade om jag fick bjuda henne på fika på stan. Och visst, vi gick till espresso house vart annars? ^^ . Dessvärre bjöd ju inte jag eftersom min mamma är som hon är, hon fyllde istället på mitt espresso kort mot min vilja typ. Men tack :* . Sedan satt vi där en 45 min eller något och pratade om allt möjligt som har hänt nu. Sedan när vi sitter där och myser i solen så känner jag plötsligt något i mitt hår, jag frågar mamma på skoj '' mamma fick jag nått i mitt hår nu ? typ fågelskit?'' Jag känner, mamma säger '' nej vänta, det är fågelskit!'' JAA MEN VA KUL fullproppad uteservering och många ser. Men vi skrattar bort det och känner mig fräsch att jag fått skit i huvudet. Men mamma tar fram sina våtservetter och torka bort det. Sedan gick vi ^^ .

Sedan gjorde jag ett inpuls köp när vi gick förbi indiska, där hängde en vit sjal kvar, en sådan som jag alltid viljat ha men aldrig hittat en riktig sådan. Den blev min för 150 spänn! Sedan köpte jag ett par stövlar för 299 spänn, jag hittade dem<3

Mamma frågade sedan mig om jag ville se mamma mia. Och ja varför inte? :D Så vi gick in och fick två as bra platser, de enda som var kvar. Efter bion så var vi hungriga trots allt popcorn och allt snyftade, FÖR DEN VAR JU SÅ BRA!!! Jag vill ha den dvd och se den 1000 ggr om! VÄRD ATT SE! fast tror alla sett den vi detta lagret :P

Sedan hamnade vi på Pio. Det var super mysigt, fast gillar inte att sitta på nedervåningen, men vi hade ju inte bokat så det blev bra ändå. Vi kände oss lite som kändisar för vi träffa en massa som kom fram till oss och pratde. Ex min gamla skolfröken jag hade i 2an :D Elisabeth, blev helt chokad! det va kul å träffas igen :)

Efter 2 timmar gick vi hem, stolta och belåtna. En riktig mor och dotter kväll. Ibland är det väldigt skönt och bara vara det ensamma barnet och få ha sin mamma helt för sig själv. Tack för en underbar kväll mamma, efter allt så älskar jag dig mycket ändå <3

Idag blir det brunch med anna, shopping med anna och fest med anna och rebecka! Kan det bli bättre? NOOT! <333
Ha det världsbäst pussas / Micaela <33

( bild kommer sedan )

Kommentarer
Postat av: Alicia

aaaaww:)

2008-09-21 @ 13:35:43
Postat av: Mican

hihi :D

2008-09-21 @ 17:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0