Helgen

Tjao.

   Kanske är dags att skriva lite här. Har haft fullt upp:P .
   Hum vad ska jag börja med. I fredags så träffade jag Alice :D . Fick veta att Sam den svikarn har stuckit till Strömstad för att plugga utan att säga hejdå. Snällt! men men var väl väntat...
   Vi hyrde tre filmer två skräck och underbar och älskad av alla. Ingen var väl jätte bra, men de gick. Vi käka även på Capri :) . Och köpte massa godis, usch :P
   Lördag, det är laserdome time. Hela klassen skulle spela, men alla kunde inte. Vi blev iaf 13 st :) . Jag kom 3 i sista spelet iaf :D . Satan sicken träningsvärk man har! måste göras om!
   Sen så bar de hemmåt där mamma fyller år! Hela 53 år, gammal tant men äsch. Hon är söt ändå! :) . Hon fick sin converse väska och sin tavla, som blev sjukt snygg i hallen! 
   Sen skulle ju alice komma med, men blev sjuk :( . Så det blev massa folk men ändå ingen alice! Sen blev de ingen kultur natten heller. Verkade inte kul någonstans. Kvällen var iaf mysig, morfat höll världens finaste tal till mamma, alla grät! Gud säger jag  bara!
   Söndag, vaknar 09.15 ska jobba. Tar bussen 10.30 . Detva skönt att jobba.
Nu är jag hos älskling och ska snart nana, Puss och Godnatt :*
Micaela<33

Kommentarer
Postat av: Alice

och jag som ville komma:( så du stack aldirgi n till stan?:O <3

2008-09-07 @ 21:41:35
Postat av: m

Ne e blev inte av! blev så sent med maten å sånt !

2008-09-08 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0