Fredag

Äntligen Fredag!

   Har egentligen ingenting att skriva, men eftersom att jag är rastlös kan jag skriva några rader iaf!
   Idag har jag inte gjort mkt kan jag säg. Jag har lärt mig matte. K-värde hum... vet egentligen inte vad det är, men räkna ut det kan jag iaf :D
   Snart ska jag till stan och träffa min älskling. Han ska köpa sig en typ portfölj fast ändå inte, han tyckte min var smart så då ville han ha det, då blev micaela glad :D
   Jag ska köpa "14 år till Salu" En själv biografi. Verkar mkt intressant, men ändå hemsk. En tjej som säljer sig om ni inte förstod det.  Sen ska ja köpa lite grejer på kicks. Fick deras katalog idag, med massa klubb erbjudanden, så det måste man ju bara passa på att köpa! Får se om jag får in mattias där, han har ju lite fobi för sådana affärer, specially om det finns fikusar där. Vilket jag tycker är mycket trevligt, men som sagt mattias är mattias.
   Sedan vet man aldrig vad som händer. Vet bara att jag inte kan roa mig hela natten eftersom att jag ska jobba imon.
Vilket jag ser framimot, så länge vädret är bra så kan jag jobba hela oktober ut, vilket jag vill :D Så tyvärr, varje lördag söndag är jag upptagen. Tills den 26/10 . Då är det sista dagen innan de stänger :( . Då får jag söka nytt jobb, för jag vill ha money! Har redan ett jobb i tanken, men säger inget förrän det blivit aktuellt :)
   Nej, nu vill jag att mattias ska ringa mig så vi kan gå någongång klockan är ju snart 5! Önskar staden hade öppet till 7, de hade tjänat mer på det eftersom många jobbar till 6 och kanske vill hinna inom och köpa något! Men icke sa nicke!

Ha de nu jätte bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0