Dag 2

Atchoooooooo.

   Bless me. Tack. Iallafall, jag har nu varit hemma från skolan i 2 dagar och det känns inte alls bra. Missat en hel del. Tack så mkt för att jag ska bli sjuk, jag som aldrig är sjuk likom.
   Har inte varit ute på 2 dagar, känner lite ångest. Man tycker ju att man borde gå upp i vikt nu när man bara är inne hela tiden och äter. Men icke sa nicke, min vikt vägrar. Jag har nog försökt nå 50 kg sedan jag gick i 8:an. Närmaste är 48. Och grejen är att jag vill ju inte proppa i mig en massa mc donalds å cocacola för att lyckas. För i 6:an lyckades jag nå 52 genom att käka så. Mene.. nej jag vill inte ha celuliter det är mardröm asså! Så jag ska fan lyckas gå upp ändå. På nått sätt. Vet inte varför jag tänker så mycket på att just nå 50. Det är väl just att om någon frågar så säger man att man väger under 50. Då tycker dem att jag borde äta mer och börjar klaga på att jag är så smal. Men ärligt talat så håller jag inte med dem. Det ända jag klagar på är min rygg, därför att den är benig. Men allt annat är jag faktiskt nöjd med.

   Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Känner att jag vill bli frisk nu, missar maddes fest :( . Måste nog jobba imon, hoppas jag slutar nysa lite nu!!! Det är galet asså. Sen vill jag träffa min älskling vilket jag inte gjort sen i Tisdags morgon. Sen blir det GEKÅS på söndag :D:D:D <33 eller ska man säga gekan ^^ 

Puss på er alla <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0