10.12

Heeej!

Här sitter jag i skolan, och har stylist lektion. Vi håller på att planera inför vår höstshow. Och från början var det ju tänkt att vi skulle ha Alice i underlandet som tema. Men kom sedan på att det inte finns så många karaktärer där i som man kan göra. Plus att frisörerna hade valt samma sak. Så nu gör vi våra egna saker. Och jag har kommit på värsta idén.
   Jag ska göra Tingeling. Vet ni vem som ska vara det  ? Anna ofcourse. Hon har ju oftast toffs på huvudet så då passar det utmärkt. Även jag ska vara nån sorts kompis älva:) . Vilket jag får sminka själv men det gör inget :P Bara jag också får vara med på showen!
   Så nu måste jag lära mig att sy, inte föra att det är sp mkt tyg man ska ha på kroppen, men ändå. Jag kan verkligen inte sy. Jag är inte ens värd det VGt jag fick i nian ^^ . Men men det löser sig!
   Jag är verkligen taggad. Det ska bli as kul. Eftersom vi bara är två på scen så syns vi EXTRA mkt ! Det gillar vi .

Well well, nu finns det väl inte mkt mer att säga än att jag är trött och börjar få tråkigt. Saknar mattias gör jag också. Men jag klarar mig. Det blir ju så kul å träffas när man inte setts på ett tag ! :) <3

Längtar tills fredag, då får jag träffa Alice :D ett tag sen nu...

Ha de bra micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0