Trött!

My god.

   God morgon, god natt? Jag vet inte ens om jag är vaken.
Hade ju pusselan igår. Asså, fyfaaan säger jag bara. 12 timmar åt helvete. Nej men typ. 1000 bitar.
   seriöst.. jag lever typ inte. Jag förstår inte er som pallar lana :O Att man lixom tvingar kroppen att vara vaken när den inte vill. Flera gånger tänkte vi typ ge upp. Men vafan är det för poäng då lixom? Så 6.20 skulle vi sova. Klockan 6.10 så gick vi ut med Lyra, en hund alice passar, då hörde vi det första tåget komma in och folk ska till jobbet när vi ska sova xD. Men Sackars vovve, den låg under bordet i typ 12 timmar. Och den va ju så himla rädd med så den vågade aldrig somna för den trodde vi skulle lämna den :P. 
    Det retliga är när vi ska lägga den sista biten, så hittar vi inte den:O Va ba palla... Men vi sket i det å gick å la oss. 4 timmar senare så ska vi upp, alice skulle ha gitarr lektion vid 12 typ så det va bara att va go å gla när man steg upp 10.30. 
   Nu sitter jag här å stirrar in i väggen typ, väntar på att klockan ska bli 15.40 så ja kan gå till tandläkaren^^ Sen vill jag bara att klockan ska bli 21.00 för då ska jag sova som en gris. För dan efter ska ja till GBG. UUUH hur orkar jag?

Ska väl hinna plugga idrott med... typ...

Godnatt, Micaela<33 bilder kommer nångång nästa år...dag...

Kommentarer
Postat av: ALIE

haha LANAXD

2008-10-29 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0