stressfaktor på topp

Hinner knppt skriva nu ens. Men känner att jag måste.

Jag känner lite press på mig. Matten ligger jag efter som fan, kan inte ett piss för när jag väl har lärt mig skiten så kommer det nya grejer, hålla sig till en sak tack? Sedan så är det nån svenska skit, som jag nästan är klar med faktiskt. Sedan har vi kultur och ide historia, fast den är iofs klar. Sedan har vi nutida konst där ja tydligen ska göra nått. Och engelska prov på fredag. Och juste estetisk orientering med... Egentligen kanske det inte är så mycket, men just nu känns det som det är sjukt mkt. Det jobbigaste är att få in alla jävla glosor vi har i engelskan typ över 70 st. Man ba döö?

Annars mår jag väl bra? Nej, för jag hinner aldrig träna. Och jo jag behöver det, min rygg kolappsar.. jag är den svagaste lilla flickan typ. Ne, men på måndag blir det doktorn så får han kolla på vafan det är för fel på mig. Sedan blir det tandläkaren på tisdag och vaxa benen på onsdag, samtidigt så ska jag hinna åka till min syrra som fyller 25 år, och åka till GBG med Alice och sedan ha pussel lan. Även va med min älsklings pojkvän, ha halloween fest och hinna köpa stuff med anna tills dess. När det väl är söndag så är det bara till att sätta sig och göra matte och skriva idrotts arbetet. Jag har fått för mig att loven är till för att vila... men äh, det är väl bara nått man säger -.-

Så, nu kan jag föna håret och lägga mig i sängen för att öva på de jävla 70 glosorna och de 10 verben.
Önska mig en god natt! Micaaan <33

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAA PUSSEL LAN!!!!:D:D

2008-10-21 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0