Mican goes angry

Inte riktigt bokstavligen men typ.

   Jag ska berätta varför jag är arg. Därför att jag vill lägga in biler från min mobil på bdb. Men Det vill fan inte min mobil! Jävla cp sladd! Blir sur nu.

   Men jag blir snabbt glad igen, för mattias mitt hjärte gull. Han frågade om han fick sova hos mig, och säger man nej till det? NOWAY! Det vet ni säkert, men det är ju det bästa som finns, att sova jämte någon man tycker om. Så är det bara,
   Så slipper jag vara rädd när ja kollar på Efterlyst sen med :D . Tryggare kan man helt enkelt inte vara.
Jag var bara tvungen att få bort min ilska till min mobil sladd. Jag vill verkligen lägga in bilderna, men ååå.
Yeye...

Imon blir det skolfoto. Ph goes transa, och tjejerna goes Biathes, Passar väl in rätt bra kanske...
Sedan bär det av till Malmö. Där min brors flickvän ska kolla/köpa valp. En liten chitzo ( stavning?) Såg bilderna och jag dog typ. Får väl hoppas det kommer några bilder sedan. Jag vill ha hund. Och katt, och marsvin och allt. Mest en papegojja tror jag. Då kan jag snacka skit med den. Värst är väl om den skulle skvallra om allt...men jaja dröm vidare mican...

Nej, nu ska jag packa lite kläder och göra mig redo för att ge min älskling en DUNDER kram. Det gillar han :) Och en puss också förståss. Sedan blir det mys. Vilket innebär världens bästa Onsdag <3

Take care, Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0