Lund

Okej. Jag kan använda mina händer lite. Detta är varför jag inte är i skolan :P

Igår va jag inte i skolan, pga att 6.30 satt vi i bilen påväg ner till lund. Vad jag gjorde här? Jo, sedan jag var liten skit så har jag alltid haft svin kalla händer. Men inte riktigt tänkt på det, men när jag blev 14, då led jag för det. Jag frös hela tiden. Det va lixom jobbigt att ta någon i hand eller som nu i stylsit gör vi ansiktsbehandlingar. För hur skönt är det med is kalla händer i ansiktet? Ne det tkr inte jag om iaf. Så tidigare har jag varit i gbg och gjort denna behandlingen, men sedan flyttade hon jag hade till kanarie öarna så det fanns ingen som gjorde det.  Sedan jag va 14 då. Men nu hittade vi en i lund, så 2 år senare. Here we come, det dom är är att de typ sätter nålar  i mina händer, det är ju ca 125 nålar totalt. Ja det blöder. Jag får ju bedövning, men det käns lite ändå. Men som de säger, jag tål tydligen mycket. Och ja om man kan somna hos tandläkaren när man borrar hål så tål man väl mkt...
   Iaf, innan har jag bara tagit en hand åt gången, för tidigare har jag fått reaktionen som yrsel å ja mag problem ^^ . Så mamma va ju lite  orolig. Men iaf nu skulle ja ta båda. Det gick väldigt fort denna gången. Så ska jag resa mig upp. Och börja prata, då börjar stört lipa... och jag ba: varför gråter jag? va händer? Och läkaren trodde bara jag va stressad eller nått, men sedan tog han min puls och då blev han lite orolig. Jag fick lägga mig i ett rum och vila. Jag grät ut och fråga en massa saker till läkaren om typ akne å sånt. Och tjejer, det finns mkt att säga. Myterna är brutna.
   Men så låg jag där, läkarna kom in ofta och fråga hur ja mådde. Mamma satt jämte och trösta mig typ, hon trodde också att jag grät för jag kanske hållt inne mig saker, och ja det är sant, så när jag ändå ligger och bölar så sa jag allt om skolan å samtalen osv. Jag säger bara katharsis. Och jag behövde verkligen prata ut om det. Eftersom mamma är trotsallt min mamma. Vi grät nästan ihop. Och skrattade, jag ligger där med avdomnade händer och känner att jag börjar bli kissig. Mamma: Neej du får hålla dig! haha! då skrattar man ju ännu mer. Men iaf mamma fick ju typ hjälpa mig ändå xD Jaja... jag sa ju inte allt som hände för då hade det blivit långt, men som sagt, jag är ett levande exempel på att läkarna kan ha fel. Eftersom de säger att man inte kan få någon reaktion, but here I am, livslevande!
   Jag har iaf fortfarande kalla händer, men om några dagar, Då är jag lycklig :D

Här har vi mina stick och min prickiga hand. Ser likadan ut på andra, och det värsta är att det går inte bort:O

Kommentarer
Postat av: linnplockepinn :)

för en sån ipod som jag har, går du in på www.designadinblogg.se och så finns det en meny till höger.. där tar du widgets & roligheter eller nått sånt.. ;P och så står det där :) :) :)

2008-10-20 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0