Lalala!

Hejsan.

Idag var en jobbig dag typ. Men den slutade mycket bra.
Skolan hände inte så mycket. Kom hem tidigare :)

Sen va ja på stan en runda och gjorde några ärenden. Ville ju köpa rosa bandets läppsyl på apoteket. Men det va ju slur:O Det va rosa ! Så kommer det inte komma in mer heller, då blev lilla jag sur, men jag tacka och gick till hm å lämna johannas jacka det gick betydligt bättre :) . Sedan skulle jag kolla ID mineral make up på salong madonna.
   Kommer dit och träffar Elina tror ja hon heter, frisör på drottingblanka. Så prata vi lite om sminket då, fast ja ska dit imon igen. Så får ja bättre hjälp av hon som kan det bättre typ:P. Men så kom vi in på att vi träffades på bussen då, med johanna wingren osv. För hon kände inte igen mig men jag kände igen henne å bla bla.. Så sa jag att det säkert berodde på min hemska hårfärg. Så påpeka hon att det såg grått ut. Då sa ja TACK äntligen någon som kan vara ärlig. För hon sa det '' ja jag vill ju vara ärlig'' Och ja, det tkr ja med. Så lite suris blir man ju. Men jaja... vi snacka en bra stund haha. Typ 40 min. Om allt och ingenting. Så fick ja massa tips om hårprodukter. Så salong madonna nästa. Då kan man prata av sig lite, haha. Nej men det va trevligt! 
   Varför jag vill ha denna mineral make up är för att här i Sverige är den så satans dyr, men i USA där är den mkt billig.
   Och tur som man har ska min bror till New York på måndag. På bröllop, den lyckosten. Kristina hans tjej har överaskat honom med den finaste sviten och limosine när de blir hämtade ( nej det är inte dem som ska gifta sig) ^^. Men iaf, så tycker ju jag det passar perfekt att de ska dit så kan de shoppa åt mig. För där kostar en foundation 120 spänn. Här kostae det 400 typ. Why not? :)

Nej nu ska jag kolla på Du är vad du äter, missa ju säsongstarten förre torsdagen! :P
Ha de bra, och ärlighet varar längst :) <3
 kan ju låtsas vara glad över att ha ful hårfärg. Ja menar det sysn ju inte alltid att man har en trasig insida, men det syns på håret. Vet inte vad jag menar med denna text men jag bara skrev det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0