Happy Days

Och så va det måndag igen.

Jag vakna upp hos älskling som vanligt 06.30. Är hemma 07.20 och now Im here. Hade tänkt plugga lite svenska, eftersom vi har roligt prov på torsdag. Jätte kul :) verkligen.

Helgen har varit super,
i fredags var jag med Anna :D Då jag övade för första gången frisyren hon ska ha på höstshowen. Köpte även tyg till min klänning som ska bli av nästa fredag! Vi hade mysigt!

Lördag
, då jobbade jag. Sedan stack jag direkt till Alice. Där jag kom typ 16.30 Sedan bestämde vi oss för att baka bullar, det började vi med kl 17.00 vi va klara ca 20.00 Hallao ! ^^ Jaja, resultaten blev jummie<3 Sen så medans vi vänta på bullarna, så pusslade vi. För vi kom på detta att om killar/tjejer ska nörda sig med att lana såna cp spel. Så kan väl vi lana pussel eller? Det är ju förfan lika töntigt! Så det ska vi göra! Haha. Vi börjar kl 12.00 på dan sedan ska vi bli klara med pusslet. ( 1000 bitar ofc ) . Sedan kollade vi på mirrors, GALET bra film. skräckis. :) 

Söndag
, Jobbar. Det pissegnar missar bussen med någon minut, gösta får hämta mig. Dan är död. Fick sluta vid 3 :D Då fick jag shuss hem av Sara, as skön tjej! Vi hade mkt intressanta samtalsämnen. Speciellt om att gå ut på krogen. Eftersom jag inte är  18 än tkr ja de e pissigt att man inte kan gå ut än osv. Så berätta hon om en tjej som då va 14. Då va hon ute på krogen och hade sig. Hon gjorde alltid saker 2 år förtidigt. Och nu när hon är 19 lr vad hon nu är. Så har hon blivit en torr boll. Varför? Jo för hon har redan gjort allt. Jag säger bara tack för att du sa det Sara :D Nu fick mitt liv något mer att se framimot asså! haha xD
Sedan duscha jag snabbt. Och så fika vi mina goda bullar. Sedan va hon så gullig att hon körde mig till mattias :D . Det blev en as mys kväll. När klockan var 19.40 så sa jag ska vi inte borsta tänderna? Så kolla jag på klockan. Oj då va den bara så lite:O Jag va cp trött ^^ . Jaja, jag somnade gott, sen vakna jag 03.44 å va satans pissig. Sen kunde jag inte somna om å så inbillade jag mig massa ljud som vanligt, Och älskling bara sov. Fast det va ju bra oifs. Haha.

Nej, nu måste jag plugga innan jag ska sticka till Praon! Have a nice day!
Take care, Micaela <33





Kommentarer
Postat av: Alice

Najs!

2008-10-08 @ 11:38:53
Postat av: mican

Jaa :D

2008-10-09 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0