God eftermiddag!

Lördag och klockan är 15.00 det är inte ofta jag sitter hemma en lördag klockan tre. Typ aldrig? :O Första gången sedan i mars. Måste firas?

   Lov ljuvliga lov. Min vecka är planerad till tusen.  För er som orkar here it comes;

Måndag;
 Doktorn 8.20 efter det kanske färga håret på mattias syrra, kl 6 ska jag träffa alice och vi ska ha vårat efterlängtade pussellan, we goes geeks<3
Tisdag;
Är faktiskt inget planerat på dagen. Så då får ja se vad jag hittar på, träna antagligen. 15,40 ska jag iaf till tandläkaren.
Onsdag;
Då ska jag vaxa benen kl 10. Efter det bär det av till GBG med Alice. Vi ska köpa julklappar. Känner inte att jag har råd egentligen, får ta ett banklån typ.
Torsdag;
Då bär det av till värnamo för att fira min Syster Elinor som fyller gammal 25 år! Då får ja även träffa mina små änglar Saga och Tuva<3 sedan när ja kommer hem ska jag förmodligen hem till anna och förbereda inför Halloween.
Fredag:
 FIXA halloween grejer och sedan på kvällen blir det FEST! all night long.
Lördag; Sova och städa typ.
Söndag;
Träna och plugga, plus att min bror och kristina kommer med nya valpen som vi kollade på i malmö :D
Måndag;
 Är det studiedag, så jag ska plugga matte och idrottsarbetet

För er som inte orkade kan jag förstå. Har nog aldrig haft så här mkt att göra på ett lov. Jaja. Det är ju roliga grejer iaf :D

Men men, dags att typ gå ut ur min lägenhet. Hoppas på att få träffa Malin anna å felle senare idag då ! :)<3
Ring om det är nått <3
Micaela <<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0