Fucking söndag

Palla va kristen.

   Idag va det dags att jobba. Man blir ju lagom glad när man ska sova gott och blir väckt 08.10 för att nisse tog fel på tiden totalt. Bra. Men snäll som nisse är så tyckte han att han var skyldig mig sjuss ut till jobbet, det spöregnade...
   Väl ute på ringenäs är det dött. Ingen var ute på banan på hela dagen. Det va iaf lite lunch gäster^^ Men fan va lamt det va... Jaja jag får pengar iaf :*

Idag kommer min bror å hans tjej hit. IIH.. hon har med sig sin lilla puppy! Sedan ska jag få massa hjälp av bror min, till Idrotts arbetet, me like <3 För er som inte vet är han personlig tränare :)

Imon blir det tidig uppgång. Sedan ska ja träna :D:D:D armar, jag ska bli beff ^^

Försökte räkna matte nyss. Asså sidorna där de ska förklara hur man räknar, om man förstår dem å sedan ska försöka med ett tal så är det ju förfan inte samma sätt :O Jag blir tokig, och om man klarade det en g¨ång så funkar det fan inte andra gången. Jag vill ha hjälp :( . Jaja, jag har matte B för mina barns skull iaf... :/

Nu ska jag hålla my mum in the kitchen company. Ha en go sönda kväll <3
Micaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0