Tradiga Tisdag

God kväll.

Ibland vet man inte om man ska vara seriös eller inte. Men skit samma man får väl ha sina dagar då man vill vara si eller så.
Jag ska vara kortfattad, för kl 20.00 är det äntligen hemma. Ska Plugga Nutida konst samtidigt med, kommer nog gå bra. Så jäkla mycket att hålla reda på, alla möjliga -ismer och konstnärer å massa. Jaja, jag ska satsa iaf.

Inget nytt idag, bara att jag vet att min pojkvän är bäst. Han är allt så är det bara :). Som jag sagt förut, vill jag stoppa tiden och försvinna bort i några år, bara han och jag. Det skulle jag behöva. När jag var liten såg jag nått barnprogram där en kille hade en klocka. Just en sådan man kunde stoppa tiden på. Sedan bara försvann programmet :(. Jaja. Jag kan ju alltid drömma.
   Ni måste hålla med om att det är underbart de få minuter eller timmar man får med någon man tycker om verkligen betyder något, men det tänker man inte på förrän man saknar det. Så är det alltid, allting bara flyger iväg utan att man ens hinner märka. Så därför ska jag verkligen tänka och leva när nästa stund kommer :D

  Nu försökte jag vara djup igen, typ. Men det spelar inte så stor roll, jag måste ändå bli djup för att lyckas så tyvärr ni får stå ut ! :)

Ne ladda framför tvn nu med plugg och inredning<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0