Skyddsängel

To far away to see the truth.

Börjar med att säga underbar helg. Mina två år med Mattias känns nästan helt overkliga för att vara sanna. Det känns som mycket längre. Jag hoppas på många år till, vilket jag nu fått bra med konstanterat under denna helg :').
 
Ibland känns det bara som man inte riktigt vet var man har alla. Det är olika från dag till dag, jag tycker det är så jävla jobbigt att vara osäker hela tiden. För hur blir man inte som person då liksom? Jag får väl helt enkelt vara instängd i mitt skal till jag känner mig helt trygg, när jag väl kan känna mig det.
   Pratat med min pappa idag. Allt verkar så fridfullt där nere i Thailand. Man kan göra vad som helst utan problem. Det vill jag med kunna. Jag längtar så mycket tills jag och Mattias åker ner dit. Det kommer förändra mitt liv, det vet jag. Det är inte rättvisst att min pappa ska vara där nere när jag behöver honom så mycket. Men det har varit hans dröm och nu är den uppfylld. Synd bara att jag inte gillar det. Men jag får se det positiva, jag har iallafall en pappa som älskar mig över allt och gråter av saknaden av mig. Det känns skönt att ha hans trygghet. Han tror på mig, verkligen.
   Jag vill verkligen bara bort från Sverige känner jag. Bort från allt, jag hoppas verkligen mattias vill det med. Göra karriär i Usa, som han har sagt. Det vore underbart. Jag ska iallafall inte falla, för jag är för stark för det. Även om det inte syns på mitt yttre, då ni inte känner mig. Det är egentligen ingen som känner mitt riktiga jag, för jag vill inte dela med mig av det. Jag kan bara lita på mig själv, det har jag lärt mig nu, av så många misstag jag gjort. 

När jag kom hem i söndags kväll så hade mamma köpt paket till mig när hon var i malmö. Hon hade köpt en jätte fin Friis co väska, en super fin och mysiga tröja och även ett halsband där det hänger en skyddsängel i silver och ametist stenar. Den ger mig skydd,renar, lugnar, ger andlig styrka och befrämjar äktenskaplig lycka, även för drömmar och sömnlöshet. Hjälper även mot migrän, hormoner och hudsjukdomar, även bra för mage och tarm. 
   Jag bara älskar det! Mamma<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0