Maghelvete!

...

Vad ska man säg. Jag mår inte bra. 
   I fredas började nog allt, jag åt inte speciellt bra. Vaknar kl 6 av att jag måste spy. Får inte upp något utom den äckliga gröna grejen jag åt till tacosen. Lördagen mår jag inte mycket bättre min mage protesterar. Men jag kan fortfarande äta. På kvällen kan jag inte äta, knappt dricka vatten. Ihälfrysen var jag med. På söndagen mådde jag värre än någonsin. Kunde knappt stå upp. Min mage krampade som fan. Kunde inte äta någonting. Måndag, jag mår bättre har fortfarande ont i magen. Det hugger till hela tiden, försöker stå imot. Tisdag, värst! ligger i sängen till klockan 3. Mattias tog ledigt från jobbet för att ta hand om mig <3 Så han fixa mat och mediciner. mamma och nisse köpte även lite grejer. TACK ! <3
   Kan äntligen sitta vid datorn, magen har lugnat sig och jag kunde äta soppa och dricka cola<3

HÖR ni eller? Jag låter fan som en jävla anorektiker! har gått ner 1 kg, jag vill inte mer än att gå upp!

Mamma hade handleding idag, så hon frågade tjejerna där om de kände igen symptomen. Och de sa att de haft samma skit. De sa att de är förkylning i magen typ och att det tog några dagar och att de drack te,honung,kanel och en krossad vitlöksklyfta. VITLÖK? nej tack. Jag valde bort den. Sedan har jag käkat diverse tabletter och droppar.

Så, sjukare än så här kan det nog inte bli. Jag låter sjuk. och inte nog med det, såg ett hemskt fakta program i morse, där alla symptom lät precis som mina, det var till - tarmcancer. Men jag tvivlar ändå, för allt stämde inte :)

Så nu har ja skrivit av mig lite, ska gå en liten promenad med mattias snart :) Inga läxor gjorda :/ fyfan va hemskt det känns att ligga efter. First time :/

Ha de fint !
   Eran micaela som ska bli frisk soon as possible för det är höstshow på fredag <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Åw, du blir bättre snart! Modeshoooowen kommer bli <3<3<3<3<33 :D:D:D:D:D + supernervöst. men wtf, det går bra :)

2008-11-05 @ 13:31:30
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0