STOR ÅNGEST !

Hej... jag är sur.
  
   Jag vaknar som vanligt före min väckarklocka...typ en kvart tidigare. Klockan halv 10 ringer den. Ja´g ligger och drar mig. Sedan kommer jag på mig själv. FÖR HELVETE! Det är strålande sol ute! Och jag ska stå och diska! JAG VILL INTE! Jag vill inte sitta på bussen hem och lukta mat medans alla andra stiger på röda efter solen. Jag menar hur förnedrande är inte det? Jaja, jag jobbar till den 11 augusti. Sedan jobba jag helger. Så jag har 1 vecka på mig innan skolan börjar...kul. Men men, Anna! jag hoppas du inte går så mkt ikapp! Jag vill inte vara blekast! 

   Nej nog om detta, kanske uppdaterar senare om jag skulle få panik ångest.

Take care (of your skin) , Micaela <33 

Kommentarer
Postat av: Anna

du kan vara lugn, hjärtat. jag jobbar ju med x( Tror vi kommer vara precis lika vita efter sommaren båda två, hah <3

2008-07-24 @ 12:28:59
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Johanna Wirensjö

Jag kommer vara blek med dej mikaela jobbar också hela sommaren :/ sugigt nu när de e sol innan har de ju kvittat...

2008-07-24 @ 20:44:09
Postat av: Micaela

Ja det är vi tre som är blekast då ! :(

2008-07-26 @ 10:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0