Sex and the city!

Hej hallå alla glada!

  Idag är jag glad! För jag var servitris idag och inte nån satans nedlåtande diskare! Hah! Jag jobbade tillåme 5 timmar ist för 4 . Be is happy! Lön på fredag kanske tillåme tors!
   När jag kommer hem ringer jag anna som svarar; Jag drömde precis att jag blev sextrakaserad när jag duschade!!
    Haha lite annorlunda svar men det lät kul xD . Tur jag väckte henne inte de hann för långt lixom! 
   Anna tog sin älskade svarta fårer cykel och trampade hit. Vi dök ner i sängen !!!! haha xD Nej men vi satte på sex and the city ofc!  Och kollade klart säsong 2!! Bara 4 kvar lixom ! det fixar vi lätt! 
   Sedan hade vi mkt snack om vissa grejer, hoppas verkligen att det går vägen, vi har ju ett avtal och ja! 
   Hope for the best! Min engelska är inte så säker så ursäkta om ni inte fattar haha!

 Jag saknar min älskling. Han ska säkert lana idag igen känns det som.. orkar inte bry mig, Är han trött när vi träffas får han skylla sig själv för jag tänker inte ligga och glo tv...

   Nej, får väl sluta någonstans.. för imon ska man slava i disken.. jag önskar alla visste hur jobbigt det är. Jag plågas seriöst! Jaja.. har fått goda nyheter om att jag ska läras upp i kassan till hösten WEEI!  :D . Mican goes uppgraderad and not slave anymore!

Take care, micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Svarta faran is the shit. oj vilken tur att du väckte mig, de där typerna som spelade basket och trakasserade mig i duschrummet var läskiga :S

2008-07-23 @ 08:56:51
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Mican

Haha ja! det kunde gått illa ;)

2008-07-23 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0