Rosa

Okej, Hej blogg nr 5!

   Har glömt alla de andra så nu kände jag att jag skulle styra upp detta igen.
   Konstigt att färgen blev rosa va ? Men jag har nog blivit lite skadad. Mamma har alltid älskat rosa, då får väl jag med göra det? ^^
   Tisdag och jag började jobba nu efter 4 dagars ledigt. Fyfan va jobbigt de va idag. OCH varmt! Men då behöver man ju inte mkt träning om man går hela tiden å svettas, Aight? ;D . Men iaf, efter jobbet så stack jag och mamma och simma på Nautilus, för andra gången! Galet vad det är jobbigt. Men men... Har väl blivit en liten badkruka sen man var liten liksom.
   Sen ringde vi nisse och fråga om vi skulle käka på Peking. Och visst de gjorde vi. Gott som fan, nyttigt? What ever! Fick lyckokakor. Förstod inte min men säkert nått med otur va det som oftast liksom :P .
   Sen när vi skulle betala upptäckte nisse något "oj då, här har vi visst glömt något" Å jag ba "vadåvadåvadå" . Så tar han upp 10 trisslotter jag skulle fått när ja fyllde år! BLIR MAN GLAD ELLER! Ska skrapa dem snart =)
  
   Ne nu får det vara nog, Keep reading this shit =)

 Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anna

förvånad över färgvalet, nej. Men kul att du också bloggar lite :D

2008-07-15 @ 21:15:43
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0