Okej, lite mer åt panik ångest!

Varför?

   Jo för idag, klockan 11. Ska jag sätta mig i en bil, som först färdas till alvesta, typ framme 12.45 nånting. Då folk legat eller precis kommit till stranden ( de som redan är bruna) . Sedan när vi hämtat nisses mamma så kör vi mot värnamo, och nu har ja ingen koll vart på kartan vi är, så jag vet inte när vi är framme där. Men jag vill bara påminna er om att jag ska genom lida timmar i en bil, en sådan här perfekt dag för stranden. Fär att sedan komma till min älskade syster som ju har fått en liten till baby.
   För att trösta mig själv så har jag iaf bikini på mig. Ifall jag skulle bli desperat och sola genom fönstret i bilen. Eller så lägger jag mig i Ellas trädgård när jag kommer fram, så gör jag! Men hur asocial och desperat verkar man inte då ?
   På månda ska jag iaf sola, no matter what! Men vet ni vad saken är då? Bara för att jag har ont i min rygg, och använder voltaren ska jag straffas och får inte sola där. Men vet ni? Det tänker jag skita i om jag så ska ha 50+ på det stället! För inte tänker jag bara sola framsidam. NONO!
   Så! Nu har jag nog fått skriva av mig lite av hur jag känner för denna UNDERBARA SÖNDAG då jag är ledig till ons :) .

Min älskling sov hos mig <3 Ses inte förrän nästa lörda för han ska till lysekil, och jag kan inte följa med :( You know, jag är ju bara en diskare som gör mitt jobb till den 11 aug.

Puss på allt som har med brunt och sol att göra :*
Take care, Micaela <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

STACKARE :(

2008-07-27 @ 21:55:53
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0