Marina festivalen

Ohoj!

   Jao, vad ska man säg. Jag orkar inte mer. Vill bara försvinna, typ åka till pappa 1 år. 

Dagens arbete var okej, min rygg is pain in the ass. Annie snälla sluta inte :(
   Ikväll är det rix fm. Johanna skulle kommit men blev ej av :( . Får tträffas snart ändå <3 .

Jag har bestämt mig att min blogg ska innehålla dagens höjdpunkt varje gång ^^
   Och idag var det att han Mp från gyllenetider var och åt på ringenäs! det va kul, första lilla kändis jag har sett där :D

Vet ej om det va så kul lixom ^^ men anyway... känner inte för att blogga längre, blev inte på humör :(

Take care, Micaela <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med citaten? :( eehehehhe

2008-07-18 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0