Jävla bussar!

Hej,

   Jag vet inte var jag ska börja men iaf. Jag skulle jobba sista dan på jobbet innan 4 dagars ledigt :D .

   Jag gick till min buss som skulle avgå klockan 11 som vanligt. Så blir klockan 11.15 ingen jävla buss har kommit, jag såtr där som ett fån i spöregn med mitt blommiga paraply. Halft frustrerad för jag skulle inte hinna äta innan jag börjar jobba.
   Så kommer äntligen linje 20 från fyllinge. Som automatiskt bytar till linje 10 sen.  Som den brukar. Så jag stiger på och stämplar mitt kort.  Sätter mig bekvämt. Och SER verkligen framemot en resa på 30 min. *not* så jag tog upp mitt satans korsord och började lösa. Jag hör sedan en gata som jag inte känner igen och kollar upp. VAFAN jag sitter på fel buss.
   Fick hoppa av och står mitt ute i ingenstans i spöregn.  Väntade sedan på linje 10 igen. Kom sedan till jobbet 12.05.
   Men eftersom lasse har ett ¨sådant varmt hjärta så var det inga problem så jag fick äta god mat innan jag började :D .

   Hoppas ni inte blev allt för uttråkade men ni kan ju lida lite med mig ^^ . Iaf, fick skjuts av anna hem :D slapp sitta i de förbannade bussarna som alltid är sena.
   Sedan hälsade jag på anna som jobbar på marina festivalen, säljer östras bröd =) . Fick med mig lite godsaker, :D <3
   Nu är jag hos min älskling som jag inte har träffat på 5 dagar. Känns super skönt att va här och få en kram av bästa killen <3

   Nog om detta, nu tänkte jag berätta lite om gårdagen. Som jag spenderade med Anna Ledel min trogne vän. jag hjälpte henne sälja lite, och gud. Jag suger verkligen på matte! Jag skäms över mig själv. Men anna finns, då går det inte att göra fel !!
   Sen efter hon slutat vid nio, var vi hungriga allt var typ slut på marina. Så vi gick ca 200 m sen var vi hemma hos mig. Vi åt lite sen satte jag på kaffe och tände ljusen på balkongen. Here we come! Mycket mysigt och vi kom fram till att vi ska resa nästa sommar. Då vi är 18 och kan känna att vi inte behöver va olagliga typ ^^ . 
  
Då har jag kommit till bloggens höjdpunkt! Jag ska citera anna och när vi diskuterar klädval man ska ha med sig.'

Jag: Men palla ha med sig så många troso i en liten väskar:O Anna: Nej men det köper man där, man vill ju inte ha med sig några
frissiga stringtrosor!    Asså det går inte att beskriva så kul det lät! det var så seriöst sagt också! gud, ni försår säkert inte, men det gör vi ! gud skrattar när jag skriver det här xD

Ne, nu ska jag inte tråka här mer ska lägga mig bredvid min älskling<3
Take care, Micaela <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0