Jag blir tokig!

Hej.. alla ... bruna... och vita..

   Jag är lite lam idag. Sov inte så bra inatt, vaknar av att mamma å nise trillar innanför dörren vid halv 4.. sen ett litet tag efter det kommer tidningen som får mitt hjärta att dunka lite utanför.. Sedan innan jag skulle sova hörde jag en massa ljud. Snälla anna hoppas hon mediumet kommer snart!
   Idag, vaknar man 9.30 ska ta en tidigare buss pallar inte med allt folk som skall till stranden för det tar 20 min extra att åka. Så jatg hade en trevligt lunch med Håkan som jag brukar luncha med ^^ . ( en golfare som äter där ofta :P) . Sen börjar man svettas i disken. Det var inte så mkt folk 150 st. Den största händelsen var översvämning när ja skulle byta vatten, men det gick bra efter ett tag ^^
   15.45 jag går mot bussen. Jag åker inte själv idag :) var min tanke när ja såg en som jobbar i kiosken sitta vid busshållsplatsen, inte för att jag snackat med henne nångång. Men jag började babbla på, eftersom det känns ju dumt å bara stå och glo ^^. Sedan kommer bussen i full fart. Den stannar lite för långt fram, så vi får gå typ 5 m. MEN TROR NI INTE BUSS FAN KÖR IGEN? JO ! så vi fick vänta 30 min. Sedan trodde typ inte nästa busschafför på oss att den hade gjort det, men hon fick åka gratis ändå.  Så störd man blir på bussar nu -.-
   Sen kommer man hem 17.15 blir så jävla sugen på rostat bröd, vilket jag inte ätit på typ ett halv år eller nått. Så jag åt det och tog en kall energie dricka, LIVET! säger jag bara. Sedan skrev jag ett vykort till farfar som fyller år på söndag! 
   Funderar på att gå och träna. Vilket jag inte gjort på flera år känns det som. Men då känns det typ skumt att komma dit när man inte varit där på länge. Men jaja vi får se hur det blir med det. 

   Nu ska jag läsa lite i min bok "martina koden" som jag köpte igår. Ska sätta mig på balkongen in the sun! <3
Take care, Micaela <33
  

Kommentarer
Postat av: Anna

DU! tror du jag kan få låna boken av nisse innan jag åker? :D om jag fjäskar med lite polkahonung lr nåt (A)

2008-08-01 @ 10:29:09
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: Anonym

åker vart? skagen? :P

2008-08-01 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0