I kissed a girl

Trött!
   
   Är dagens ord. Skulle ju lägga mig tidigt igår, typ halv 11. Sen kollar jag på klockan 01.30 . Jag blev galen. Jag ringde älskling för han satt ändå å lana. Eftersom jag låg och tänkte på honom så skulle det säkert lösa sig trodde jag.
   Klockan blir sedan 03.00. Jag behöver gå på toa, jahapp... upp i mörkret´. Sedan blir nog klockan 04.00 innan jag somnar. KUL ! 
   08.10 ringer min älskling och väcker mig. Tack <3 De satt fortfarande uppe och lana.. Snälla kan inte nån upptäcka en dödlig sjukdom man får om man gör så mot sin kropp? :( . Iaf, jag fick stiga upp trött som ett as var jag.
   09.00 jag är på Form och ska få en ansiktsbehandling, porrengöring. Jag säger bara  PAIN IN THE ASS! Fyfan, det va skönt till en början med lite massage, sen... klämma. Fyyfasen vad det gjorde ont. Hade jag känt personen ojoj den hade fått höra på ord asså! Men iaf.. 55 min senare, är jag klar och färdig för att gå hem. Det var faktiskt värt pengarna tror jag ^^ . Ska allt lura dit mattias så att han får sig en tankeställare att han ska hålla sin hud i skick, för no way att jag vill göra det där igen, även om hon rekommenderade det.

Påtal om mitt blogg inlägg namn så är låten, I kissed a girl - Katy Perry . Galet bra! Lyssna på den!

   Ska träffa alice sen, stackarn jag kommer säkert vara tråkig som ett as, men iaf vi ska se Saw 4!
Take care, Micaela<33

Kommentarer
Postat av: Anna

Läste först rubriken " I kissed a girl" och undrade lite, hahahha ^^ Men aj, porrengöring är säkert bra men låter inte som om man vill prova på det. Ringer dig när jag kommer hem hjärtat <3

2008-07-21 @ 12:26:18
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: mican

haha nej, man sitter hellre hemma under en kastrull och sedan trycker själv! fast man blir ju inte så lyxigt ompysslad som man blev där ! :P

2008-07-21 @ 12:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0