Fest på kungsgatan 1

01.29

   Jag börjar bli trött. Men jag ska orka skriva några rader.
   Det är fest på kungsgatan 1. Jag har sett min mamma dansa på en fotölj. Dansat vilt med Fidde ljungbergs morsa, kan det bli mer av en 50+ ? ^^ . Det var en upplevelse haha!

   Jag tror det var ett spöke här. Jag vill ha hit ett medium nu !
Min chef ligger och sover i soffan, rätt sött. Men jag är vaken, och väntar på att gästerna ska ge sig av så jag kan gå och lägga mig utan att vara oartig.

Imon är det sista dagen för denna marina festival. Skall tillbringa den med Anna, vi ska besöka det stora ryska skolskeppet som lagt till i hamenen och se alla söta matrosser xD . Sen ska vi åka det höga parisehjulet trots alla händelser som hänt på liseberg tex. Sedan hoppas jag på att få träffa min älskade pojkvän några timmar innan han ska sätta sig i ett rum med pojkar och lana. Kul liv? Nej, men de är killar, växer väl upp snart hoppas jag, när påsarna under ögonen sakta kommer fram och när synen sviker...
   Ska jag säga som sitter här framför datan klockan 01.34.

Nej nu ska jag gå och hålla markus sällskap, mycket trevlig kille som är 14 men inte kör moppe, knappt dricker läsk, käkar mycket grönsaker, är social, har sjukt bra betyg. Men ändå är en kille som ser bra ut inte är en tönt. Hallå världen skaffa in fler?

Take care, Micaela<33

Kommentarer
Postat av: Anna

bästa dansen ever dåva. hehehe ^^ eller hur, kopiera markus typ?!

2008-07-20 @ 10:06:30
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0